نفریت لوپوس مبتلا به فشار خون ثانویه: چگونه درمان آنها
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت لوپوس مبتلا به فشار خون ثانویه: چگونه درمان آنها

نفریت لوپوس مبتلا به فشار خون ثانویه: چگونه به درمان آنها. فشار خون ثانویه به علت فشار خون بالا نامشخص است، و فشار خون بالا را می توان با درمان های موثر درمان می شود. بیماری پارانشیم کلیه و نفریت لوپوس یک دلیل مشترک برای فشار خون ثانویه است فقط. چگونه برای درمان؟

نتایج نفریت لوپوس را از رسوب های کمپلکسهای ایمنی در گلومرول، در حالی که فشار خون ثانویه با احتباس مایع اضافی در عروق خونی ایجاد می شود. باعث احتباس افزایش حجم خون و فشار بالا در برابر دیواره های رگ، و در نتیجه فشار خون بالا. از این نقطه، ما می دانیم که کلید درمان نفریت لوپوسی و فشار خون ثانویه است برای حذف کمپلکسهای ایمنی، سلول های کلیه و آسیب دیده را ترمیم تخلیه مایع اضافی می باشد.

بر اساس تجزیه و تحلیل بالا، ما به چند روش است که می تواند کمک به مدیریت هر دو از این دو مشکل.

1. بررسی مصرف مایعات و سدیم:Una مقدار بیش از حد سدیم مایع و می تواند حجم خون را افزایش می دهد به بدتر فشار خون ثانویه. برای جلوگیری از بدتر شدن فشار خون ثانویه، بیماران بایدuna رژیم غذایی کم نمک را سازماندهی و کنترل مصرف مایعات خود را.

2. غذاهایی که می تواند به کاهش فشار خون کمک می کند: برخی از مواد غذایی مانند خیار، زغال اخته، هویج، تربچه، و غیره شما تنها می تواند کمک به حذف مایع اضافی و کاهش فشار خون بالا. سعی کنید برای تعیین چه غذاهایی برای شما خوب هستند.

3. مصرف داروهای ضد فشار خون: دیورتیک ها، مهار کننده های ACE، روند، ARBs، مسدود کننده های کانال کلسیم، و غیره، همه در کاهش فشار خون بالا مفید است. برای تعیین مناسب دارو را به دنبال دکتر خود را آنلاین تماس بگیرید.

4. قبول سلول های بنیادی: در این روش درمانی در درمان نفریت لوپوسی از طریق حذف کمپلکسهای ایمنی تمرکز، تنظیم سیستم ایمنی بدن و بازسازی ساختار کلیه در طی درمان، پزشکی مبتنی بر روش گیاهان و تصفیه خون ترکیب به کار می کنند. هنگامی که نفریت لوپوس است که به خوبی کنترل شده، بیماران مجبور به نگرانی در مورد هر گونه عوارض.

امیدوارم، روش های بالا را برای شما که مسئولیت رسیدگی به مشکلات خود، اگر شما تجربه ای مشابه مفید هستند.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، لوپوس نفریت فشار خون بالا درمان ثانویه ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: